CV

Лична информация
Фамилия (ии), Собствено (и) име (на) Генади „Гената“ а.к.а. Gene Helly (Ген-Ад-и)
Адрес Най-често съм в Еврофутбола в Обеля.
Телефон Имам Мобилен телефон: С камера и полифонична мелодия
Факс Издребнявате вече.
E-mail Имам
Националност Фен на Локомотив София
Дата на раждане Картичка ли ше ми пратиш
Пол Секс машина
Предпочитана длъжност / Сфера на работа Длъжност, на която да ми казват „шефе“.
Трудов стаж
Дати 1989-2007
Заемана длъжност или позиция Шеф бизнесмен консултант и специалист по сделки, Космонавт-патриот
Основни дейности и отговорности Пиене и ядене
Име и адрес на работодателя Заеби, ше ме бият
Вид на дейността или сферата на работа Тунинг, Пимпинг
Образование и обучение Отлично се представям на маса, имам външен вид за пред хора.
Дати Кфи дати бе баце
Наименование на придобитата квалификация „БАТ“ – Бат’ Генади.
Основни предмети/застъпени професионални умения Жулене на белот и ракия. Предвижване от дестинация до дестинация посредством МПС с над 1 промил в кръвта.
Име и вид на обучаващата или образователната организация БУЗЕМА
Ниво по националната класификация Бат 1ва степен.
Лични умения и компетенции
Майчин (и) език (езици) В устата й е.
Чужд (и) език (езици) Ям телешки, агнешки.
Самооценяване Разбиране
Европейско ниво (*) Слушане Четене
Език 10 Чалга 10 В кенефа
Език
(*) Единни европейски критерии за познания по езици
Социални умения и компетенции Не ми трябват повече от 2 часа за да изчукам някое пиче от Ел Корасон или Брилянтин.
Организационни умения и компетенции Събирам махалата като ходим да ритаме.
Технически умения и компетенции Участвам винаги в съботно неделното поправяне на автомобили пред блока.
Компютърни умения и компетенции Включвам и пускам компютъра, нюквам по IRC.
Артистични умения и компетенции Танцувам на техно и няколко бомбона. Владея 5 вида кючек включително и он тейбъл версия.
Други умения и компетенции Аз съм всестранно надарен човек.
Свидетелство за управление на МПС Имам снимка как карам Голфа. Това предполагам е достатъчно.
Допълнителна информация Кура ми е над 19 сантиметра, ако не е много студено и не съм уморен.
Приложения Чао.

3 Отговори на “CV”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by HuKokauH, Alexander Krastev. Alexander Krastev said: CV мечтааааааааа « Genadi – http://shar.es/a9b2E […]

  2. Ха-ха. Вече имам основа за работодатели, които ще се пулят за недобре направено cv.

Вашият коментар