В началото на прехода бе най-тежко. С ЛюбоПенев източвахме горивото с  „маркУчета” от крадените цистерни на Мултигруп към Югославия и го продавахме на държавата, за да може да има гориво в държавните бензиностанции. Към 1993 бяхме най-големия доставчик на България на бензин и влязохме в полезрението на организираната престъпност.

След първия опит за отвличане, който завърши с контра-отвличане на нападателите и взимане на откуп за тях, решихме да си направим групировката официална и да започнем да затягаме сигурността. Аз станах председател на Първата Частна Федерация по Джийт Кун До в България. Стил измислен от Брус Лий и пренесен в България от мен след много безсънни нощи в гледане на неговите филми и взимане на всевъзможни наркотици.

ЛюбоПенев по това време се движеше с Ге Класа туристическа версия, най-базовото купе и най-малкия двигател, но все пак тогава гъзарите бяха с Лади седмици и колата на Пенев всяваше абсолютния респект на всички живи. За да дразни гладните и бедни хора, които ходеха по митингите Пенев се показваше от Мерцедеса със закачен суджук на шията и викаше СеДеСе.

С парите от бензина закупихме терен за школа за хора-машини и гъзарско заведение със специално предназначение на  ресторант-фитнес център-чалга дискотека работещо непрескъснато със статуя на идеолога му – ЛюбоПенев отпред. Освен Джийт Кун До в Академията за Машини се преподаваха и Сциентология, бодибилдинг, история на изкуството и природознание. Някъде по това време масоните се свързаха с нас и аз бях заинтересуван, защото носех такива дънки , бяха ултра модерни. Те ми обясниха, че искат да почна от първи левъл, преди да стана 33ти, и след това вероятно не се знае дали 100% ще стана бог или не. Казах им кратко и ясно – „Генади не е чирак и не почва от първо ниво, смешници. И ги замерих с пергел.”

Целта на Академията бе да направи мен Бог чрез методите на Л. Рон Хъбард и ЦРУ – MK ULTRA.  Но в един момент цялата академия бяхме зациклили  на една видео игра Lost Vikings и спря развитието.  Застоя бе прекъснат от животоразтърсващо събитие, което Пенев преживя.  Както си гъзареел с неговата Ге Класа до него спрял AMG G 55 и четирима човека от въпросния автомобил го гледали със смъртно сериозни погледи втренчено, а от колата ясно се дочувало тътен на субуфер,  дънещ кючек. По собствени му думи, в този момент Пенев се смалил с около 15 сантиметра от собствения си ръст. Когато ми го разказваше това  плачеше и трепереше. Сви се в ъгъла до стената, хвана си колената с ръце и започна да се клати гледайки ме с кървясал ококорен поглед,  „Не са прави, копеле. Не са прави” шепнеше. И в този момент на мен ми просветна гениална идея! Сетих се как да мина онова ниво на Lost Vikings на което бяхме зациклили. Три дни по-късно когато започнаха да ме пускат наркотиците се сетих за Пенев и го намерих в същото състояние.

И започнах да изграждам личността му наново. От елементарните неща – вдигане на лежанка и Дианетика, до квантова физика и теорията за безкрайността и ЛюбоПенев бе дори по-голяма машина от преди. Почувства се прероден, като Иисус.  Първото нещо, което направи след като каза „Аз имам цялото познание на света”  бе да отиде да си купи АМГ последен модел най-големия двигател с всички екстри и най-голямата бронировка. По този начин ултимативната машина и ултимативния хомо сапиенс се сляха в едно. Представете си само – две уши, четири гуми, две очи, четири врати, кур, суббуфер, 50 сантиметра ръка, 6200 кубика би турбо с чип, Cleared Theta Clear.

Замислих се  какво съм създал и реших, че самият аз, трябва да мина стъпка напред и и да стана Бог. За целта трябваше се оттърва от сегашната си личност, т.е его и да изградя наново личността на Бога, който искам да бъда. Но за да го направя, трябваше да преживея не само същия катарзис като този на Пенев, но дори и по-голям шок. Но нещата трябваше да се случат непровокирани от мен, затова програмирах целта на Пенев. Той каза, че ще види какво може да направи по въпроса.

Няколко месеца по-късно отивам в Алиби и гледам, че колата на Пенев е отпред. Тръгвам да влизам и охраната ми киселее. Нова наредба – не пускат по шушлякови анцузи. Викам ми хубаво – съблякох си горнището на националния отбор по футбол и останах само по ланец и долнище на Мусаши. Вътре заварих две от бившите си приятелки, всички хора на които дължа пари, и доктора който ми прави ректален преглед обесняваше нещо на гаджето ми и майка ми и ме сочеше с пръст след, което всички се смееха. Бях попаднал в лош сън, казах си и се държах все едно нищо не се случваше, но нижката на събитията ставаше все по ужасна за мен.

Видях гаджето си да духа на некъф стар,плешив и дебел и курвата с уста пълна със спрема ме пита дали ще и купя нова кола за рождения ден. Видях джуджета облечени в екипи на Славия да изнасилват целия отбор на Локо София. И всичко това се случваше в Алиби. Просто не беше реално. Помня че пих някакво менте и загубих съзнание.

По едно време се усетих че танцуваме с едно момиче блус, когато тя ме хвана за кура, аз я погледнах, и в този момент видях я че е адски грозна, дебела и космата, но въпреки това начина по който хвана топките ми ме накара да се изпразня. Тя си погледна  ръката чудейки се защо и е влажна, след което изкрещя и всички започнаха да сочат петното на чатала ми и да изпадат в невъобразим смях. Грозното момиче постепенно започна да придобива визията на дядо ми в предсмъртния му момент. В този момент майка ми дойде, за да ми бърше чатала с носна кърпичка със засъхнали сополи, като освен че търкаше проблемното място, където е чатала ми, често мокреше кърпичката с плюнки от езика.

В един момент небето се свлече върху мен, всички образи се завъртяха в центрофуга, образуваха  топка и изчезнаха, останах аз и нищото. И в този момент съзнанието ми изплува, като алт и таб UI, опция за превключване между две личности. Личността, която току що бях изгубил бе празна. Избрах другата личност. Личността Бог. И видях кадри от това, как купувам легално цистерни от Мултигруп, без да се налага да използвам маркучета,  видях момента в който наемам 4ма човека и им давам AMG G55 да сдухат Пенев на светофар, видях, че вселената е нищо и всичко. Осъзнах, че всички хора, които някога съм срещал в моя живот са създадени от моето съзнание и техните истории, разкази, същестуване е реално, само ако съзнанието ми по някакъв начин се нуждае от тях.

Създадох си нова личност и нова реалност – всъщност всички, които четете това в момента по някакъв начин участвате в реалността ми, така че имайте предвид , че аз съм ви създал и в този ред на мисли, се дръжте прилично.

Предвид споделените факти немога да направя нищо друго освен да основа своя собствена църква, която е по-скоро алтернатива на сегашната реалност отколкото религия. Скоро ще обръщам полюсите и всички шкафчета на магнити ще се бъгнат. Това е един от знаците, че нещо става.

