Използвам Туитър като част от кампанията ми за връзка с многобройните ми фенове. Откривам изключително много предимства на това да не трябва да се изразяваш в повече от седем думи и да не се налага да използваш пунктоация.  Даже в момента ми е трудно да продължа, защото ако беше Туитър отдавна да е свършила историята. Получавам на ден от фенове десетки и-мейли, факсове, телекси, послания закачени на витлов самолет летящ над града, нощни сигнали в облаците с големи осветителни тела и телепатични съобщения със запитвания относно това как да станат по-готини в Туитър и да имат десетки милиарди хора, които да ги следват.

Преди да започна със съвети, правила, заповеди и закони за допустимото  поведението в Туитър, нека първо ви демонстрирам.

http://twitter.com/therealgenadi/status/8323455296 Това го написах и хората, които са го видели са останали очаровани, защото имат различни програми, които правят така, че да им се показва на огромен прозорец, докато работят.  И в този момент прекъсват работния си процес и си казват „Глей го тоз Генади къф маниак е дет се кефи“. Силата на Туитър е че, аз знам че те ще ме прочетат. Не е дълго, че да откажеш някой заради дължината на текста и най-важното не е задължително другия човек, да направи усилие, за да прочете това, което искаш да споделиш.  Освен в случаите когато някой не дава линк с безсмислено описание – тогава ти трябва един клик и „вече си там“.

Поведението на един истински тутър маниак започва с поздрав за деня. Изключително важно е да се почувстваш поздравителен. Това е част от магията наречена социална мрежа, да поздравиш някой. След това времето. Живото определящо е да се дискутира времето в туитър. За около 6 секунди разбираш времето в 5 града, отново необходимата магия социални мрежи.

Следва, разбира се, повтарянето на поредната тъпотия на някой „интересен“ тип, който излиза от Интернет само, за да намери за какво да се оплаква в сайта си. В един момент всички които следваш се побъркват от ентусиазъм относно кампанията/писанието/снимката/протеста/историята на конкретния социален блогер/активист/демократ и започват да я препращат с коментари „Браво!“ и „LOL“ . Щеше да бъде тъжно, ако не беше смешно и жалко.

Задължително трябва да се осведомяват хората от туитър за фейсбук статуса. Трябва да се говори за групи във Фейсбук, това е нещо адски модерно и от него зависят неща за някой, но не мисля че аз съм този. Много обичам туитър съобщения, които говорят за това как Фейсбук е променил начина им на живот и начина, по който комуникират хората. Хора, които пращат такива неща отдавна са си счупили носните капиляри от бъркане в носа и сега вече няма какво да правят с пръстите си и са ги положили върху клавиатурата, а те създават виртуалния еквивалент на това да гледаш как някой си бърка в носа с грешна представа за лична анонимност и особена гордост и концентрация.

Много обичам когато десет от дванадесет човека на дадено мероприятие използват Туитър, вместо да си шушукат докато говори лектора.  И не е като презентиращия да има нещо против, някой да пусне в социалната мрежа какво мисли за него още докато се случва събитието. Едно време хората молеха да си изключиш пейджъра като влизаш и някой говори, а сега те молят да си пуснеш телефона и да почнеш да туитваш.

Аз лично използвам Туитър, за да съобщавам кога съм пиян и надрусан. Понякога пиша и кога отивам до тоалетна, какво се е случило там.  Пиша когато съм в емоционалните полюси – когато еба, когато съм сдухан, когато съм си получил заплатата и когато нямам пари. Все интересни неща, за които другите умират да чуят.

Част от съветите ми към Туитър обществото (но вие ги разбирайте по-скоро като закони под смисъла на Крумовото право):

1. Описвайте личния си живот. Някой ден, някой който ви познава, ще му стане адски смешно какви глупости пишете.
2. Поканете приятелите си в Туитър и си говорете с тях за неща, които само вие си знаете.
3. Не е нужно да пишете нищо, просто препращайте линкове и използвайте автоматични машини да добавят повече хора в списъка ви дето следвате и автоматично да махат след време тези, които не ви следват обратно.
353. Пишете за всичко, което виждате по телевизора.
5. Всеки сериал е адски интересен и нямам търпение да чуя всичко за него и героите.
35. Епъл насочени новини. Всичко за Епъл трябва да се препраща нататък.
4. Фейсбук и социални мрежи винаги са ме интересували. Но аз наистина искам да ми пратите всеки линк, който намерите по темата, дори и да не е по темата. Всички линкове ме интересуват.

Twitter е това с важната информация дето тече в ляво малко по-нагоре. Голям ташак е, можете да си говорите с @LuboPenev за наркотици, пички и сциентология. Какво му трябва повече на човек?

Постен мини-преразказ на части от този текст представени от левента Иво Сиромахов в тоалетна хартия 24 часа.

