Никога не мога да знам кой точно е Иван и кой Андрей. Сигурен съм че и те самите се бъркат кой, кой е. Като останат сами двамата обикновенно първата реплика е „Ти сега кой беше – Андрей или Иван?”

Иван  (или Андрей): Добър вечер, както обявихме още вчера, днешното предаване е извънредно и е специално по повод убийството на Боби Цанков.

Андрей (или Иван): Кой точно е Боби Цанков ще разберем от нашия гост.  Нека в студиото влезе Венета Райкова

*Влиза въпросния крокодил под звуците на Многая Летя

Иван (или Андрей): Венета е последния човек на Земята говорил си с Боби Цанков. Венета, ти си от хай-лайфа, знаеш много повече от другите хора, разкажи ни точно какво се случи?

Венета: Аз още не мога да повярвам разбираш ли?

Андрей (или Иван): Знаете ли кое е най-лошото – всички българи са боклуци.

Венета: Как може такова нещо. Сутринта си говорих с него по фейсбук и не мога да повярвам как с някой който си си говорил по фейсбук може да умре. Мислех, че регистрацията в този сайт ми дава безсмъртност.

Иван (или Андрей):  И за какво точно си говорихте?

Венета: Донесла съм си лаптопа да ви покажа разговора. Ето, тук са моите снимки от морето, тук са от нова година, това са ми приятелите, вижте колко много приятели имам. А това си ти Иване …ъъъ или Андрей, бих кликнала на профила ти, но искам да ви покажа точно за какво става въпрос..

Андрей (или Иван): Ама не, ти разбираш ли какво означава това, ти даваш ли си сметка какво казваш в момента, че след като си говориш с някой във Фейсбук след 40 минути той може да умре. Просто ей така.

Иван (или Андрей): Знаеш ли кое е най-лошото, че това може да са се случи по всяко време в тая лайняна държава на всяко дете, във всеки момент. Даже в момента ако вашето дете е във Фейсбук, след 40 минути то може да умре!

Андрей (или Иван): Ти даваш ли си сметка, това което го казваш, ако наистина го казваш. Венета, продължи, моля те.

Венета: Ето тук, той ме пита да му обясня някой неща около бременността – как по време на раждането излизат доста голямо количество лайна и вътрешности, но това е нормално. Въпроса е, ако се стигне до усложнение те режат и изкарват детето през корема, и то ти раздира всички вътрешности. Аз още не може да го проумея, как някой може да умре само 40 минути след като си е говорил с мен по фейсбук да му се случи това. Той беше невероятен юзър, съветвам ви да влезнете в неговия акаунт и да го разгледате целия.

Иван (или Андрей): Ти знаеш ли кое е най-лошото – това, че може да се случи на всяко дете в тая гадна държава, пълна само с тъпанари. На всяко едно малко детенце, може да се случи, да отиде при общия си адвокат с Маргините, с двамата си бодигардове, и там да го застрелят от упор. Петнайсет пъти.

Андрей (или Иван): И тук трябва да кажем, че вече знаем точното описание на убийците и няма как да не ги арестуват. След прегледите на камерите от оживената улица Стамболийски и разпитите на очевидците, в момента органите на Полицията издирват двама или трима. Повтарям, извършителите са двама или трима, и молим всички, които са видяли двама или трима в района на центъра на София, да се обадят в къщата на Бойко Борисов в Банкя където се провежда оперативната дейност.

Иван (или Андрей): Знаеш ли кое е най-лошото, че ние – българите сме отвратителни същества, ето аз например мажа себе си с лайна през цялото време когато не сме в ефир. Бъркам си в гъза и се мажа по косата, защото съм гнусен бе, българин.

Андрей (или Иван): Ние всички които сме от София се познаваме, аз лично познавах много добре Боби Цанков, виждал съм го веднъж, но много пъти по баровете сме се засичали и е много готин човек. Не съм си писал с него по фейсбук, не сме били чак такива приятели, но от това което го видях веднъж по баровете, останах с впечатлението че е изключителен невероятен човек, когото ние всички днес трябва да коментираме.

Иван (или Андрей): Нека си припомним фактите – той слиза от бронираната си кола, с двамата си бодигардове, отива при адвоката на Маргините, където двама или трима го застрелват 15 пъти заедно с двамата му гардове. На пръв поглед изглежда като случайност. Мислите ли, че някой нарочно може да го е причинил?

Венета: Аз още не мога да повярвам, как някой с когото съм си чатила по Фейсбук може да умре. Самия Боби Цанков разбира се бе известен с това че бе водещ в радио Сигнал +.

Андрей (или Иван):  Ти разбираш ли това, което казваш ако наистина е така.

Иван (или Андрей): Знаеш ли кое е най-лошото, че в момента всеки водещ в Сигнал + е застрашен, всяко детенце, което някога е слушало Сигнал +, всеки който по някакъв начин е асоцииран със Сигнал +, всеки който си е говорил с Венета има вероятност да завърши в някой вход с 15 куршума. И да, разбирам какво значи това ако е истина и си давам сметка.

